Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 5. јул 2016.

BURRA Natural Mineral Deodorant Roll-On

Zdravo devojke,
na red je dosao jedan post o prirodnom mineralnom dezodoransu iz kompanije BURRA Personal Skin Expert.

Pre nego sto počnem da vam pricam o roll-onu,želim par reči da vam kažem o kompaniji.

BURЯA personal skin expert kolekcija predstavlja idealan izbor za negu i dubinsku regeneraciju kože. Formulisana je na bazi kompleksa peptida koji stimulišu metaboličke procese u koži i sintezu ključnih komponenata dermo-epidermalnog spoja. Na taj način se ojačava struktura vezivnog tkiva, sprečavajući ravnanje dermo-epidermalnog spoja koje se javlja sa godinama. Caprooyl Tetrapeptide, biomimetički peptid, efikasno utiče na smanjenje finih linija i bora dajući dugoročne i vidljive rezultate na koži. (izvor) Sve proizvode kompanije Burra možete potražiti na njihovom zvaničnom sajtu i fb stranici.

 

 

Burra u svojoj ponudi ima jos i dnevnu i noćnu kremu, micelarni lasion,mleko za telo,anti-age tretman za negu područija oko očiju,kreme za zaštitu od sunca,tonirane kreme i mleko za telo.
Od navedenih proizvoda ja sam probala testere dnevne i noćne kreme i na osnovu toga mogu vam reci da su fenomenalne. U budućnosti planiram da kupim i full size.
Pa,da pređemo na mineralni roll-on.
Dolazi u pakovanju od 50ml,jako je praktičan,diskretnog izgleda i staje u svaki neseser Namenjen je svim tipovima kože..

 Miris je jako lep i blag,posebno će odgovarati osobama koje ne vole jake mirise.
Sadrži ekstrakte krastava,aloje i hamamelisa.
Ono što mi se najviše sviđa je to sto je u pitanju mineralni dezodorans,ne sadrži aluminijum i paraben.
Jako sam zadovoljna ovim roll-on dezodoransom,koristim ga vec duze vreme i prija mi da se odmorim od veštackih dezodoranasa. A kako prirodna kozmetika sve lakše pronalazi put do nas,zašto je i ne bi koristili.

Kao sto kaže kompanija Burra,a ja se slažem sa njima,preporučujem ga svima koji brinu o svom zdravlju.

******Da li ste probali ovaj roll-on dezodorans ili neki drugi prirodni dezodorans? Ako jeste,kakvi su vaši utisci?**********

3 коментара:

  1. Odlican sto se zastite tice, ali posle nekog vremena koriscenja mi se mnogo razredio, bukvalno je postao kao voda, ne znam zasto :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš me čudi.:/ Ja ga već neko vreme koristim i tekstura je ista kao i na pocetku.

      Избриши
  2. Nemam pojma, meni je zapao neki takav :)

    ОдговориИзбриши