Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 7. јул 2016.

Farmona Dermacos anti-spot noćna krema

Danas vam pišem o jednom proizvodu koji me je oborio sa nogu,ali bukvalno. Pišem vam o proizvodu koji je izazvao moje oduševljenje,iako nisam to očekivala od njega.
Reč je o Farmona Dermacos anti-spot noćnoj kremi za lice.
Ovu kremu sa dobila od Tijane,sa bloga Sreća je zdravlje i kada sam je videla nisam očekivala apsolutno ništa od njoj.Ono što vam nisam rekla je to da ja na lici imam pege ili pegice i imam ih od svoje druge godine. Moja mama,a kasnije i ja smo kupovali sve moguće kreme za koje smo čuli da pomazu u borbi protiv pegica,ali ni jedna nije pomogla tako da smo vremenom prestali da trazimo kremu i pomirila sam se sa činjenicom da imam pege. Dermatolozi su govorili kako su pegice nastale zbog prekomernog izlaganja suncu i da bi trebale u pubertetu da nestanu,međutim,to se nije desilo.Meni te pegice ne smetaju i nemam komplekse zbog njih,iako je par puta bilo ruznih komentara. Ne uspevam da ih sakrijem sa puderom,već ih samo malo ublažim.Sada ću vam pokazati kako one izgledaju sa i bez šminke.
Ova slika je slikana bez šminke i na njoj se vide pegice.
A ova je sa šminkom.

Kao što vidite,mala je razlika sa i bez šminke,u oba slučaja pegice su vidljive.Neko kaže da mi slatko stoje,a neko opet ne,ali dobro. Da se vratimo na kremu.
Krema dolazi u beloj tubici od 50ml,jednostavnog dizajna.

Struktura je malo ređa,tako da nije potrebno puno kreme kako bi se lepo razmazala na celo lice.
Ova krema je namenjena ujednačavanju pigmentacije.Efikasno smanjuje količinu melanina u epidermu,ubrzava piling spoljnog dela epiderma čime smanjuje vidljivost postojećih fleka.Poboljšava stanje i izgled kože i pomaže joj da povrati zdrav,lep i ujednačen izgled.Kremu naneti uveče na očišćeno lice. Prvi efekat tretmana bi trebalo da se vidi nakon 2 do 4 nedelje nakon upotrebe.(izvor)

Kremu sam počela da koristim odmah pošto mi je stigla,i kao što sam na početku rekla,nisam očekivala nista od nje.Vremenom sam primetila kako mi koža izgleda,kako da kažem,svetlije i kako su mi pegice sve bleđe. Nisam toliko obraćala pažnju,jer sam mislila da je prosto nemoguće da smanjim njihovu vidljivost.Sve dok me muž nije pitao,od čega su mi se smanjile pege. Tada sam shvatila da je ova krema učinila da se moje pegice smanje i lice postanje svetlije.Pored toga,krema ne masti lice,brzo upija i koža je izuzetno mekana na dodir.Oduševljena sam ovom kremom i sve sam više uverenija da ću uz pomoć ove čarobne kreme uspeti da pobedim pege.
Potrošila sam je skoro pola i čim budem bila pri kraju,obavezno ću je ponovo kupiti.
Ovom prilikom bih želela da se zahvalim Farmoni,što su napravili ovu divnu  kremu i dragoj Tijani koja mi je poslala.

*****Da li vi imate pegice ili fleke na koži i da li ste probali neku kremu koja vas je spasila?******

4 коментара: