Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 14. јул 2016.

Nivea Micelarna voda + proglašenje dobitnice prvog giveawaya

Danas vam pišem o jednom proizvodu iz kompanije Nivea,a reč je o njihovoj micelarnoj vodi.
Iskreno,ovu micelarnu nisam planirala da kupim,otišla sam u apoteku po Eucerinovu micelarnu,međutim,u tom trenutku je oni nisu imali,a ja opet nisam imala vremena da idem dalje,prodavačica mi je predložila baš ovu micelarnu vodu,uz obrazloženje da je baš dobra i da je u zadnje vreme dosta njih kupuje.
U tom trenutku bila je neka akcija gde se za oko 450 din dobila dve bočice micelarne vode od 200ml.
Nisam želela ništa da vam pišem dok ne potrošim prvu bočicu kako bi stekla što bolji utisak i sada je došli vreme za to.
Micelarna voda dolazi u bočici od 200ml,bočica je izradjena od tvrđe plastike,providna sa prepozmatljivim Nivea obeležijem.
Ova micelarna voda je namenjena za sve tipove kože,u sebi sadrži dekspantenol i ulje semenki grožđa koja nežno čiste kožu,ukljanjaju šminku i hidrira kožu lica.
Ja je koristim svako jutro i veče na taj način što na tufer naspem micelarnu vodu i polako pređem sa njim preko celog lica. Jako lepo skida šminku,pri skidanju maskare ne iritira oči. Dosta je nežna tako da mi veoma prija.
Malo teže se otvara,što je po meni prednost jer kada idem na put ne moram da razmišljam da li će se u neseseru prosuti.
Ova Nivea micelarna voda je za mene veliko otkriće,pogotovu što mi dosta Nivea proizvoda koju su namenjeni koži lica nisu odgovarali,tako da za  kupovinu ove micelarne,od mene imate sve preporuke.

****Koju micelarnu vodu vi koristite i da li ste probale Nivea micelarnu vodu?****

A za kraj vas  čeka proglašenje dobitnice u prvom giveaway-u koji sam organizovala.
Jako sam srećna što me pratite,obzirom da nisam očekivala kada sam pokrenula blog,tako da ću se potruditi da češće organizujem nagrađivanja.
U ovom giveaway-u bilo je 40 učesnica,a sajt random.org je izabrao





broj 23,a to je TAMARA SIBIC

Draga Tamara,čestitam!Svoje podatke pošalji mi u inbox kako bih ti paketić mogla poslati.
Devojke,to bi bilo to što se tiče nagrađivanja,pratite me i dalje,čitajte moje postove,biće još nagradica.




Нема коментара:

Постави коментар