Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

понедељак, 18. јул 2016.

NUXE Rêve de Miel® Balzam za usne

Kada je ovaj balzam stigao na naše tržište mislim da nije bilo osobe iz  blogo sfere koja nije poželela da ga kupi i proba. Bilo je dosta više pozitivnih utisaka nego negativnih,a ja ću vam u današnjem postu preneti moje utiske o ovom balzamu za usne.
Delovanje prirode 
Ovaj legendarni balzam, čija je delotvornost dokazana u izrazito nepovoljnim vremenskim uslovima u Kanadi, bogato hrani i obnavlja suve i ispucale usne. O njegovoj popularnosti govori i podatak da se svakog minuta proda jedan Rêve de Miel® Balzam za usne širom sveta.

Vrhunski prirodni sastojci
Dragocena biljna ulja čileanske ruže, slatkog badema i uljni ekstrakt nevena hrane, omekšavaju i regenerišu ispucale usne. Med cveta bagrema smiruje i štiti hidrolipidni sloj kože, dok shea puter neguje kožu čineći je mekšom. Vitamin E deluje aktioksidativno, protiv prevremenog starenja kože dok ekstrakt grejpa daje osećaj neverovatne prijatnosti prilikom korišćenja.

Sadrži 80,2 % sastojaka prirodnog porekla.


Efekti na koži
Oštećene usne su obnovljene - 96%*
Usne su nahranjene - 82%*
Usne su zaštićene - 91% (izvor)



Balzam dolazi u staklenoj teglici od 15g i namenjen je isključivo suvim i oštećenim usnama.
Što se tiče teksture,on je izrazito mat,nije lepljiv i malo se teže razmazuje po usnama.
Što se tiče mirisa,miris je jako blag i podseća me na miris bagrema,a i med cveta bagrema čini jedan od glavnih sastojaka.
Kada sam ga dobila imala sam problema sa usnama. Bilo da je leto ili zima moje usne su bile suve i ispucale,ali ni jedan balzam nije uspeo da ih hidrira i zaštiti.
Kako sam ja bila navikla na balzame koji se lako razmazuju i skoro da se ne osećaju na usnama,ovaj balzam mi nije ogovarao u smislu da sam ga stalno osećala na usnama i teško sam ga razmazivala.
Sve to je trajalo dok nisam naručila iz Oriflame Tender Car univerzalni balzam koji je dosta da kažem ređe strukture,bukvalno pline na usnama.
Tako da sam ja došla na ideju da ih kombinujem.
Svako vece i jutro na usne stavim prvo Tender Car balzam pa onda preko njega Nuxe balzam. Efekat je odličan!
Usne su mekane,hidrirane i ja mogu sa lakoćom da nosim mat ruževe.
Takođe,na raznim blogovima sam pročitala kako se devojke žale što u balzamu ima sitnih grudvica.
Ima ih i u mom,ali to meni ne smeta,jer se svaka ta sitna grudvica razbije prilikom razmazivanja.
Ja ovaj balzam koristim oko 6 meseci i nisam ga potrošila ni pola,što možete videti na ovoj fotografiji.
Ovaj balzam možete kupiti u svakoj bolje snabdevenoj apoteci,ali se može desiti zbog velike potražnje da ga trenutno nema.
Cena mu se kreće oko 1200din što i nije puno u odnosu na njegovo dejstvo i učinak koji pruža.


*******Da li ste probali ovaj balzam i kakvi su vaši utisci?******



Нема коментара:

Постави коментар