Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 21. јул 2016.

Otvaranje GRAZIA Beauty Box-a

Danas vam pišem šta se našlo u mom GRAZIA Beauty Box-u. Ovu kutiju sam sa velikim nestrpljenjem iščekivala,jer nisam znala šta će se naći u njoj.
Pre nego što vam pokažem šta se našlo u mojoj kutiji,želim da vam kažem nešto više o samoj akciji koju je organizovao magazin GRAZIA..
Kao i svake godine,magazin GRAYIA ogranizuje GRAZIA Beauty Awards,gde su u saradnji sa stručnim osobama odabrani  najbolji beauty favoriti koji su lansirani ove godine. Od 280 nominovanih proizvoda,izabrano je po tri proizvoda iz svake kategorije,ukupno 20 kategorija. Nakon toga,magazin GRAZIA je na svom sajtu objavio nominovane proizvode i pozvao svoje čitateljke da glasaju za svoje favorite. Glasanje traje  šest meseci,od maja do oktobra i magazin GRAZIA je kao i do sada za prvih 200 čitateljki koje budu glasale spremio 200 Beauty kutija koje sadrže neke od nominovanih proizvoda.
Kada mi je stigao mail od magazina GRAZIA da sam u prvih 200 devojaka koje su glasale,iskreno nisam mogla da verujem,jako sam se obradovala i sa velikim nestrpljenjem sam iščekivala kada će stići kutija i danas je i stigla.
Moram da napomenem da je bilo preuzimanje od 19 do 23 jula,u prostorijama magazina,što je nezgodno za nas koji nismo iz Beograda,ali su nam pružili priliku da može neko umesto nas da podigne. Takođe,ovom prilikom bih se zahvalila svojoj prijateljici Mariji koja mi je i podigla. Hvala draga Marija i izvini ako sam te namučila.
Dobro,dosta sam vas davila,da pređemo sada na sadržaj kutije.
GRAZIA Beauty Box dolazi u čvrstoj kartonskoj kutiji u kojoj su spakovani proizvodi.
Kada sam otvorila kutiju bio je sledeći sadržaj:

Jako mi se dobalo što je većina proizvoda full size,u celoj kutiji je bilo samo 4 testera.
A evo i šta se našlo u mojoj kutiji:


Golden Rose Longstay Gel Eyeliner u nijansi 03 INDIGO BLU


Golden Rose Longstay Matte Lipstick u najansi 07
A tu se našao i jedan ORIFLAME THE ONE lak za nokte u nijansi 31488

Zatim,DOVE DermaSpa Youthful Vitalia lasion za telo

Tu se našla i DOVE DermaSpa Intensive krema za ruke

I na kraju tu je bio i BATISTA Stylist XXL suvi šampon


Kao što sam na početku rekla,u kutiji su se našla i 4 testera kompanija Bioderma,Biotherm i KOOOZMETIK.

Kao i mala brošura o DOVE DermaSpa kolekciji.


To bi bilo to što se tiče sadržaja moje kutije.Mislim da je u svakoj kutiji isti sadržaj,s'tim što se razlikuju nijanse eyelinera,ruža i laka za nokte.
Ja sam prezadovoljna i veoma zahvalna magazinu GRAZIA na ovako divnom poklonu.
Jedva čekam da sve proizvode testiram i da vam kažem moje utiske o svakom od njih.

*******Kako vam se sviđa ovaj GRAZIA Beauty Box i o kojem proizvodu bi voleli prvo da čitate?*****

2 коментара: