Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 16. август 2016.

7th Heaven Chocolate Mud Masque

Nema devojke koja ne voli da svojoj koži priredi opuštajući tretman,pa tako i ja.
Volim da negujem svoju kožu isprobavajući razne blagodeti koje današnja kozmetika pruža,pa tako sam u toj potrazi naletela na ovu čokoladnu fantaziju.
7ht Heaven želeći da ugodi našoj koži napravio je blago rečeno savršenstvo od maski za lice.
Kako se nisam ranije sretala sa ovim brendom,veliki izazov mi je bio da probam njihove maske.
Prvu masku koju sam poželela da probam bila je maska od čokolade.


Ovu masku sam dobila u setu,u čokoladnom boxu koji je stigao u prelepom kartonskom pakovanju na čijoj poleđini su bile ispisane sve maske koje se nalaze u kutiji.










Uživanje u crnoj belgijskoj čokoladi bez griže savesti! Umutili smo kremasti kakao buter i mrvljena kakao zrna sa ultra hidratantnim shea buterom da bi vaša koža bila svilenkasto meka i dubinski očišćena. Maska za lice od koje ide voda na usta, ipak nemojte je jesti! (izvor)

Ova maska je takva da poželite da je pojedete,ali bukvalno.Namenjena je svim tipovima kože.
 U sebi sadrži sastojke veganskog porekla i na pakovanju je jasno naznačeno da nije za jelo,da se ne daje kućnim ljubimcima i da se izbegava kontakt sa očima.
Takođe sadrži crnu Belgijsku čokoladu,kao i kakao buter i chea bater.
Miris neodoljivo podseća na kakao i crnu čokoladu.
Sama tekstura maske podseća na euro krem.

Jako se lako nanosi na lice.
Na pakovanju takođe piše i uputstvo za upotrebu.
Opere se lice,nanese maska,opustite se 15 minuta,isperete i osećate savršeno.
Ja sam se pridržavala uputstva,na oprano lice sam nanela masku i ostavila da daluje 15 minuta.


Primetćete da se maska suši i prilikom sušenja dobija malu bleđu boju.
Nakon 15 minuta,masku sam oprala sa lica i primetila sam kako je koža lica jako mekana i mirisna.
Nije mi izazivala nikakve iritacije,osim želje da je pojedem.
Imala sam osećaj kao da sam otopljenu čokoladu nanela na lice.
Jako lepo mi je očistila lice i ostavila kožu pre mekanom.



Ova maska se preporučuje da se koristi jednom nedeljno za čišćenje lica i opuštanje.
Čokoladna maska spada u red blato maski,a pored ovih blato maski možete naći još i samozagrevajuće maske,piling maske,maske na tkanini sa serumom,maske na tganini sa glinom i Peel off maske koje se ljušte.
7ht Heaven u ponudi ima još i maske za stopala,maske za oči kao i maske za muškarce.
Celokupan asortiman maski možete pronaći na ovde.
Takođe primetila sam da pojedine maske možete pronaći i u Dm i Lilly drogerijama za oko 300din što nije puno za ovakav ugođaj.
Ukoliko me pratite i na fb staranici,videli ste da pored ove maske imam i još druge dve,tako da ću kako ih budem isprobavala pisati vam svoje utiske.





I za kraj ostalo je još da proglasim pobednika drugog giveaway-a.
Izuzetno mi je drago što je ovoga puta bilo duplo više učesnika nego prošli put,što znači da vam poklon svideo.
I pobednica drugog giveaway-a je :








A to je:





                                     Tanja  Tajci Petrovic

Zamolila bih Tanju da mi se javi u inbox,a vama ostalima hvala na učestvovanju i ne gubite nadu jer već sutra krećemo sa malo drugačijom nagradnom igrom.
Hvala Vam što me pratite! 



 

2 коментара: