Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

субота, 13. август 2016.

Dresslink- moja Wishlist

Zdravo devojke.
Za danas imam malo drugačiji post od onog što ste navikli,ali ako me pratite od početka,u prvom postu sam rekla da ovo neće biti samo blog o kozmetici,već o svemu što jednu mladu damu interesuje.
Smatram da je i garderoba isto toliko bitna kao  šminka i kozmetika.
Ukoliko ste kao i ja,majka malog deteta i nemate slobodnog vremena ili imate ga,ali pored sebe imate nekog ko nema strpljenja za šoping onda on line kupovina za vas je prava stvar.
Pre par dana ljudi iz kompanija Dresslink su me kontaktirali i ponudili mi saradnju.
Jako sam se obradovala i odmah sam prihvatila njihovu ponudu.
Od njih sam dobila vaučer u vrednosti od 18$ koji sam mogla da iskoristim za kupovinu na njihovom sajtu.
Moram priznati da je bilo jako teško izabrati par stvari,jer svi artikli na sajtu mi se jako dopadaju i verujem da bih naručila brdo stvari,ali to nije izvodljivo jer bi naravno prelazilo vrednost vaučera.
Ono što sam ja uzela,su dve artikle,a to su jedan duks i set četkica za šminkanje.

Duks koji sam ja uzela je
 Stylish Ladies Women Lady Leisure Slim Leopard Print Pullover Hoodies


Mislim da je jako lep i da  će biti idealan za hladne dane koji će nam jako brzo doći.
Takođe,jako sam se iznenadila sa cenom,jer ovakvi duksevi kod nas u radnjama koštaju par tri puta više.
Druga stvar koju sam uzela su set profesionalnih  četkica za šminkanje.

7PCS Professional Makeup Brush Set Cosmetic Brushes Eye And Face

Ove četkice su mi se svidele na prvi pogled,baš su lepe i boja im je prelepa,a videla sam da je dosta youtubera zadovoljno sa njima,pa sam poželela i ja da ih probam.
Kako sam videla na sajtu,porudžbina bi trebala da stigne između 10 i 25 dana,tako da jedva čekam da stigne i onda možete očekivati još jedan post na ovu temu.
Nadam se da vam je i ovaj post bio interesantan,da sam vas koliko toliko ohrabrila na kupovinu sa inostranih sajtova,jer za male pare možete kupiti dobre stvari koje kod nas koštaju puno više.

*****Da li ste naručivali sa Dresslink-a ili nekog drugog inostranog sajta i kakvi su vaši utisci?
Kako vam se sviđa moja porudžbina?****

7 коментара: