Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 26. август 2016.

Farmasi Lip Pencil

Olovke za usne su poslednje što sam uvrstila u svoju make up rutinu i iskreno ne znam zbog čega.
Nekako sam uvek pre birala ruž ili sjaj za usne.
A kako sam se tako da kažem sprijateljila sam Marijom,a ona se bavi kataloškom prodajom Farmasi kozmetike i ima svoji fb stranicu,često sam na to istoj stranici čitala samo pozitivne utiske o olovkama za usne i to je upravo ono što me je privuklo da i ja poručim jednu olovku.
Izabrala sam olovku nude nijanse u broju 203.

Inače,ove olovke možete pronaći u 6 nijansi,a ja sam se jako dvoumila između ove i olovke u broju 201.

                                                          (slika preuzeta sa interneta)

Olovka dolazi u standardnom pakovanju od 1gram,lako se zarezuju i na kraju imaju jasno naznačenu boju što dodatno olakšava pronalaženje u neseseru.
Olovka je mat teksture i meni je na prvo nanošenje bila nekako suva,ali to sam rešila na taj način što sam pre nanošenja stavila jako malo balzama za usne.

Nijansa je ona topla nude boja koja se malo ali dovoljno poznaje na usnama,idealna za nas koje ne vole jake boje na usnama.
Olovku sam nosila samostalno i u kombinaciji sa ružom za usne  i u oba slučaja je bila zaista fantastična.
Sa njom na usnama sam jela,pila a ona se nije makla sa svog mesta i bez popravljanja traje minimum 5h.


Cena ove olovke je 290 dinara,što je nešto više u odnosu na olovke za usne tipa Essence,ali zaista vredi svaku paru.
Jedina mana ove olovke jeste to što je,kao što sam rekla,mat teksture i ako imate ispucale usne još više će to naglasiti zato bih vam savetovala da pre nanošenja uradite piling za usana ili da ih na adekvatan način negujete kako bi sprečili pucanje usana i mogli da uživate u ovim olovkama,a i u ostalim ruževima koji su mat teksture.
Ukoliko želite da poručite ovu olovku ili nešto drugo iz Farmasi kozmetike,to možete uraditi ovde.



****Da li ste probali ovu olovku za usne i kakvi su vaši utisci?****

Нема коментара:

Постави коментар