Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

среда, 31. август 2016.

U carstvu Essence proizvoda

Danas vam pišem o dva Essence proizvoda koje sam pre nekih desetak dana kupila u Lilly drogeriji.
Kako je bila akcija da Essenca izbacuje neke kolekcije iz proizvodnje  i  proizvodi iz tih kolekcija su bili sniženi na 129dinara. Ja sam naravno zakasnila,pa sam na kasi platila punu cenu već "sniženih" proizvoda,uz izgovor kasirke da je samo po jedna nijansa iz kolekcije bila snižena i da se plaća puna cena,iako na rafu jasno stoji da su ruževi 129dinara,no nije ni bitno.
Ja sam uzela ruž za usne i olovku.
Moram priznati da sam do sada od Essence koristila samo lakove za nokte,sa kojima sam jako zadovoljna i ovo mi je bio prvi put da se susrećem sa ruževima i olovkama,ali ne i poslednji,a u nastavku teksta pročitaćete i žašto.


Ljubav koja traje...jednostavno morate da se zaljubite u ove dugotrajne ruževe za usne od essence. pružaju usnama intenzivnu boju koja traje nekoliko sati a pri tom ih ne isušuje. svako će pronaći boju koju želi - od jarko roze i intenzivno crvene do prigušene bordo i diskretnih prirodnih nijansi. essence logo na teksturi, kao i crno pakovanje sa prstenom u odgovarajućoj boji ruža, ne mogu da prođu neprimećeno!(izvor)

I ja sam se zaljubila u ovaj Essence ruž za usne.
Elegantan dizajn,prsten koji omogućava lako pronalaženje određene nijanse u nesseseru je prvo što obara sa nogu.
Kao što već znate da nisam ljubitelj jakih boja,jedna nud-braon boja je bila savršen izbor.
Ruž koji sam ja uzela je u nijansi 06  barely there i predivan je.
Savršeno izgleda na usnama,lako se slaže uz bilo koji make up.
Postojan je i što je najbitnije ne isušuje usne.
Ruž možete pronaći u još 10 nijansi i jako je teško odlučiti se samo za jednu,tako da će ovaj mališa dobiti par drugara.
Cena ovog ruža je 309 dinara.
Sledeće što sam uzela je olovka za usne.
Tražila sam olovku koja će se slagati sa ružom,a opet da lepo izgleda i kada se nosi samostalno.


Odlučila sam se za olovku u nijansi  06 satin mauve.
Jako lepa nude boja koja se savršeno stapa sa ružem.


Pri zarezivanju ne puca,isto kao što je slučaj sa Farmasi olovkom za usne malo je suva kada se nanosi samostalno,ali to rešavam sa balzamom za usne.
Kao što sam rekla,mnogo mi se sviđa ova kombinacija,tako da se neću zadržati na samo jednoj.

 

****Da li ste korstili nešto od Essenca proizvoda i kakvu su vaši utisci?*****

Нема коментара:

Постави коментар