Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

уторак, 13. септембар 2016.

Hello Hair

Kao što volim da negujem svoje lice i telo,tako volim da negujem i kosu. U moru preparata jako teško pronalazim proizvod koji mi odgovara,ali kada ga pronađem ostajem mu verna.
Moja kosa nije hemijski tretirana,izbegavam fen i peglu i trudim se da bude što zdravija. Međutim,ona je jako masna i uz bilo koji šampon teško izdrži dva dana,a da ne moram da je ponovo operem.
Pre izvesnog vremena dobila sam Hello Hair hidratatantnu masku za kosu. Duže vreme mi je stajala na polici,jer sam isprobavala neke druge stvari i sada je došao red na nju.
Kao što znate da volim maske za lice,tako volim i maske za kosu.
Hello Hair je Australijski brend koji u svojoj ponudi ima dve maske za kosu:

- Hello Hair hidratantna maska i
- Hello Hair maska Island Escape maska bez koštunjavog voća za osobe koje su alergične

Ja sam dobila na testiranje ovu prvu masku,Hello Hair hidratantnu masku


Ono što je i najbitnije u celoj ovoj priči jeste to da ova maska sadrži 100% prirodne sastojke.
Hello Hair maska sadrži 6 prirodnih ulja koje čine:
-Kokosovo ulje koje pomaže da se oporavi suva,oštećena i tretirana kosa dajući joj sjaj i mekoću
-Bademovo ulje  sprečava opadanje kose,pojavu sedih vlasi i podstiče rast kose
-Arganovo ulje hidrira kosu
-Maslinovo ulje rešava problem ispucalih krajeva i reguliše lučenje masti kože glave
-Ekstrakt lista masline jača,hidrira i štiti kosu
-Ricinusovo ulje hrani vlasi iznutra i vraća kosi prirodnu vlažnost

Maska za kosu dolazi u pakovanju od 100grama.
Na samom otvaraču se nalazi prsten tako da ste sigurni da ste dobili masku koju niko nije otvarao.
U samom pakovanju imate maske dovoljno za 3 do 4 korišćenja.
Sama tekstura maske je uljana i neverovatno miriše na kokos. Ukoliko ste ljubitelj kokosa bićete oduševljeni samim mirisom.
Ja sam masku nanela na suvu kosu i držala je 30 minuta i nakon toga sam je oprala.
Samim pranjem,miris maske je iščezao i nije se osećao na kosi.
Ono što je bitno jeste da je moja kosa bila toliko mekana i svilenkasta da ja to vama ne mogu opisati.
Ni jedan proizvod koji sam do sada koristila nije postigao ovakvu mekoću kao što je to uradila ova maska pri samo jednom korišćenju.
Nisam više imala osećaj težine,kosa je bila lepršava i neverovatno sjajna.
Celo veče sam je dodirivala i divila se toj mekoću jer nisam mogla da poverujem da toliku moć i dejstvo ima ova maska.
Ja sam,blago je reći,oduševljena sa njom.
Cena ove maske,za 100grama je 18$ što nije puno za ovakav učinak.
Nisam viđala ovu masku u lokalnim drogerijama,ali je možete naručiti preko facebook stranice HELLO HAIR Srbija  .

****Na koji način vi negujete svoju kosu i da li ste probali ovu masku?****



Нема коментара:

Постави коментар