Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

четвртак, 3. август 2017.

Pom Pom casual outfit |OUTFIT POST

Ćao drage moje!
Za danas sam vam pripremila još jedan outfit post,jer vam se prethodni jako svideo.
Ovoga puta ću vam pokazati kako jednostavnu casual kombinaciju učiniti dobitnom i to uz pomoć sandala.
U glavnoj ulozi su Pom Pom sandale koje su apsolutni hit ove sezone i mislim da ih svaka devojke ima ili je bar poželela da ih ima.


Pom Pom sandale su same po sebi jako interesantne zbog ovih kićankica i loptica raznih boja koje je čine idealnim za leto. Ima ih u svakoj radnji u gradu,od 1500din da preko 4000din u zavisnosti od modela. Moj izbor,ovoga puta je pao na obuću Metro i platila sam ih 3200 din,ali sada su na sniženju i možete ih kupiti za oko 2700din.





Metalik siva boja u kombinaciji sa belim djonem i raznim Pom Pom lopticama i kićankama čini jako udobne sandale u kojima bez problema možete satima šetati.
Kako su Pom Pom sandale same po sebi efektne i svuda privlače pažnju,iskombinovala sam ih sa jednom jako jednostavnom odevnom kombinacijom.
Ovoga puta,izbor je pao na teksas šorc sa dubokim strukom i sivu majicu neobičnog kroja.


Moram priznati da je ovo prvi teksas šorc u mom ormaru. Nekako sam uvek mislila da to na meni ne izgleda lepo,pogotovu sada,kada mi je posle porođaja ostao i stomak. Međutim,ovaj šorc ima duboki struk,pa tako da sav višak lepo uklopi i sakrije.
Što se tiče majice,pažnju mi je privukao ovaj detalj na rukavima.


Uz to,ona je napred kraća,a pozadi malo duža. Sam materijal je veoma mekan i nežan.
Oba komada sam kupila u Butiku Spirit koji se nalazi u Vladimircima. Cena šorca je bila 1450 din,dok je majica koštala 650din. Takođe,možete ih pronaći i na fb stranicu pod nazivom Butik Spirit Online.






Nadam se da vam se dopao moj današnji outfit post,jer je ovo prava letnja kombinacija u kojoj možete opušteno i lagano šetati ili pak trčati za detetom,svejedno je jer se u njoj osećate udobno.

****Kako vam se dopadaju Pom Pom sandale,kao i cela odevna kombinacija?****

5 коментара:

  1. Prelepo <3 sandale su preslatke :) prave letnje ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Kombinacija je top ;) A sandalice prelepe :*

    Poseti moj blog: by Kika
    Pratim te, ako želiš uzvrati :)

    ОдговориИзбриши
  3. Jako mi se dopadaju sandale, draga! 🙂
    Zapratila sam te, ako zelis pogledaj moj blog i prijavi se ako ti se dopada. Nova sam na blogu i jako bi mi znacila podrska, hvala unapred <3
    Visit my blog

    ОдговориИзбриши