Lični blog o kozmetici,modi i ostalim temama koje interesuju svaku damu.

Архива чланака

Странице

петак, 12. август 2016.

U mirisnom vrtu-Dove

Pre izvesnog vremena Dove je prestavio novu kolekciju pod nazivom DermaSpa za koju kaže da je do sada najnaprednija u pogledu proizvoda za negu tela.
Ova kolekcija se sastoji od 4 luksuzne kolekcije koje su namenjene određenom tipu kože i njenom stanju.
DermaSpa čini: GOODNESS (namenjana je za suvu kožu),UPLIFED+ (namenjena svim tipovima kože),YOUTHFUL VITALITY (namenjena zrelijoj koži) i SUMMER REVIVED (namenjena za samopotamnjivanje).
Kolekcija koju ja imam je YOUTHFUL VITALITY.



Svi koji me i malo poznaju znaju da sam ja veliki fan Dove proizvoda i da bih na njih mogla da se pretplatim do kraja života.
Obožavam prvenstveno gelove za tuširanje,njihov miris,teksturu,prosto su savršeni.
Kada sam videla da je Dove izbacio novu kolekciju,odlučila sam da malo sačekam sa kupovinom,jer sam već imala par krema za ruke i telo koje su čekale svoj red za korišćenje,ali magazin GRAZIA me je iznenadila posalavši mi Grazia Beauty Box u kojem se nalazila ova kolekcija.
O otvaranju Grazia Beauty Box-a možete više pročitati ovde.

 Kolekcija YOUTHFUL VITALIY se sastoji od lasiona za telo,kreme za telo i kreme za ruke.
Youthful Vitality linija vraća elastičnost zreloj koži.
Prva Dove kolekcija koja pruža spa doživljaj,kombinuje Cell-Moisturisers sa koncentrovanim revitalizujućim serumom,poboljšavajući zatezanje kože čime ublažava izgled opuštene kože,za njen podmlađen izgled.
Youthful Vitality liniju odlikuje miris maline i mandarine u kombinaciji sa mirisom ruže,geranijuma i karanfila,sa nežnim mirisom makadamije i luksuznim mirisom vanile i sandalovine.(izvor)

Iz ove kolekcije ja imam lasion za telo i kremu za ruke.
Oba proizvoda dolaze u tubicama elegantnog,a opet jednostavnog dizajna.
Krema za ruke dolazi u tubici od 75ml.
Ova kreme za ruke je namenjena za veoma grubu i suvu kožu ruku,a ovih dana moja je upravo takva.


Tekstura kreme je gušća nego kod drugih krema,malo teže se razmazuje i sporije upija,tako da mi jako prija da je pred spavanje nanesem na ruke i ostavim do ujutru da deluje kao tretman za ruke.


Miris ove kreme me podseća na vanilu,a ja jako volim vanilu,tako da  vam je sve jasno. :-)
Što se tiče lasiona,on je savršenstvo,ali bukvalno savršenstvo.
Takođe dolazi u tubici, ali je veća,od 200ml.


Ovaj lasion obnavlja vitalnost kože za njen mladalački izgled uz svakodnevni spa doživljaj.

Tekstura je takođe gušća,ali se jako lako razmazuje i koža ga veoma brzo upija ostavljajući predivan miris.


Miris lasiona je božanstven,posle mackanja miris se dugooo zadržava na koži.
Ne postoji niko ko je osetio miris lasiona,a da nije pitao koji parfem je u pitanju.
Ništa manje nisam očekivala od Dova.
Oduševljena sam ovom kolekcijom,pogotovo njenim mirisom koji me svaki put iznova i iznova očara,tako da je sa velikim zadovoljstvom koristim.
Jako me je zainteresovano i ulje za telo iz Goodness kolekcije,tako da ovih dana planiram da odem i kupim ga.


****Da li ste probali DermaSpa kolekciju ili neki drugi Dove proizvod?*****

Нема коментара:

Постави коментар